Jag gillar att man bäddar sängen. Med överkast. Det känns fräschare på något vis.
Nu har vi överkastet i stugan, så vi kan inte bädda med överkast. Ganska skönt måste jag säga. Nu slipper jag ha dåligt samvete över att överkastet inte är på sängen, utan strax nedanför!
Nu har vi överkastet i stugan, så vi kan inte bädda med överkast. Ganska skönt måste jag säga. Nu slipper jag ha dåligt samvete över att överkastet inte är på sängen, utan strax nedanför!
Jag tycker det är skönt när överkastet är på sängen. Då har jag liksom gjort någon nytta denna dag.
SvaraRadera