Norr Went South
onsdag 26 oktober 2011
Bäste konsument
I helgen köpte jag en skön polotröja. Mjuk och skön. Inte för kort på längden och inte för kort i ärmen.
Dock ett problem. Jag känner mig lätt strypt hela tiden och om jag lutar fram huvudet får jag en tjusig dubbelhaka!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar