Norr Went South
söndag 30 oktober 2011
Diagnosen har ändrats
Jag har fått en diagnos på mitt dåliga öga. Den är inte helt fastställd, men det låter som tårsäcksinflammation. Man kan tydligen bli inflammerad lite här och där...
Obehagligt är det och nu ska jag sluta skriva om det här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar