Norr Went South
onsdag 19 oktober 2011
Jag är en grottnänniska vad det verkar
Då kanske ni får en inre bild som visar mig klädd i en djurhud, med en träpåk som accessoar?
Men så är det inte. Jag är högst modern. Den här grottmänniskan har nämligen pannlampa! Problemet är bara att pannlampan är min sänglampa.
Måste åtgärdas.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar