Norr Went South
onsdag 12 oktober 2011
Jag kan flyga, jag är inte rädd...
Nu drar vi. Det känns fint! Jag tror att vi båda behöver lite sömn och möjlighet till att re-la-la-laxa.
1 kommentar:
Fia
13 oktober 2011 kl. 17:33
Ha det toppenbra nu! Njut av fortsatta hotellfrukostar och annat gott, kram från oss
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ha det toppenbra nu! Njut av fortsatta hotellfrukostar och annat gott, kram från oss
SvaraRadera