Norr Went South
tisdag 11 oktober 2011
Lyxproblem, jag vet!
Här är det väl ungefär 4 grader varmt på dagarna. Det gör det svårt att packa för ca 17 grader.
Imorgon åker vi till Italien och mentalt åkte jag för länge sedan.
Men den där evinnerliga packningen...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar