Norr Went South
onsdag 26 oktober 2011
Lystring!
En Unix:are på jobbet sade idag "Vad snygg du är idag!" En Unix:are! Var är världen på väg? Antingen är han ingen riktig Unix:are, eller då borde vi hitta ett skyddsrum någonstans.
1 kommentar:
Martin
29 oktober 2011 kl. 12:35
Eller så måste du varit otroligt snygg den här dagen eftersom han lade märke till det... :-)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Eller så måste du varit otroligt snygg den här dagen eftersom han lade märke till det... :-)
SvaraRadera