lördag 26 november 2011

Nu är det jul i köket i år igen. Skönt!

2 kommentarer:

  1. Sjukt snygg matchning!

    SvaraRadera
  2. fia: Haha! Tack så mycket. Inte så juliga färger precis, men vad gör man inte med den där väggen??

    SvaraRadera