Norr Went South
söndag 27 november 2011
Vilken dag som helst
Kanske mitt halsont går över. Nu är det en varannan dagshistoria som pågår och det känns tråkigt. Tänk om jag fick dra på mig tightsen och köra lite gympa på Friskis, det vore mycket roligare det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar