måndag 28 november 2011

Har jag berättat?

Jag åt häst förra veckan.

Det smakade ungefär som vilket nötdjur som helst. Mört, inte så fett. Gott.

2 kommentarer:

  1. Inga kommentarer skriver hon med ett mindre attraktivt ansiktsuttryck.

    SvaraRadera
  2. Frk S: Men alltså det var verkligen ingen skillnad jämfört med att äta nåt annat kött. men du är ju köttmotståndare i allmänhet och då hade jag kunnat skriva oxfilé och du hade sagt samma sak.

    Eller hur?

    SvaraRadera