Idag är en fuldag.
Ful i håret. Värre än någonsin. Både vad gäller textur, längder, färger och volym.
Tråkiga kläder. Luddig tröja i magpartiet efter en incident med blixtlåset på jackan och den utputande kulan.
Fula tarmar. Dom är ur funktion.
Ful, ful, fult.
Då vet ni.
Tarmarna också? Då är det kört! Hoppas morgondagen blir bra mycket bättre!
SvaraRaderaOch ändå är du vackrast!
SvaraRaderaMartin: Ja, tarmarna också!
SvaraRaderaMiriam: Åh, tack. Men alltså det är hemskt med fuldagar.