måndag 30 januari 2012

Ful och ur funktion

Idag är en fuldag.

Ful i håret. Värre än någonsin. Både vad gäller textur, längder, färger och volym.

Tråkiga kläder. Luddig tröja i magpartiet efter en incident med blixtlåset på jackan och den utputande kulan.

Fula tarmar. Dom är ur funktion.

Ful, ful, fult.

Då vet ni.


3 kommentarer:

  1. Tarmarna också? Då är det kört! Hoppas morgondagen blir bra mycket bättre!

    SvaraRadera
  2. Martin: Ja, tarmarna också!

    Miriam: Åh, tack. Men alltså det är hemskt med fuldagar.

    SvaraRadera