lördag 7 januari 2012

Mer presenttips!

Eva Solos vattenkokare. Snygg. Den vill jag ha!

2 kommentarer:

  1. Fia: Ja! Det bästa är att man kan köra den i diskmaskinen, för den har inga sladdar -man kokar på platta. Induktionsplatta. I och med att man kör induktionsplatta så går det snabbt, som med en vanlig vattenkokare med sladd.

    SvaraRadera