onsdag 15 februari 2012

Idag hände det!

Jag lät håret falla.

Inget drastiskt, men nu är det kortare och framför allt ljusare. Skönt!

3 kommentarer:

  1. Kul! Tur jag har som får träffa dig morgon.

    SvaraRadera
  2. Fia: Som sagt. Inga stordåd!

    SvaraRadera
  3. Räcker säkert för att jag ska bli peppad för egen del.

    SvaraRadera