Norr Went South
måndag 6 februari 2012
Vissa dagar
Jag har tidigare i livet haft dagar då jag känt mig ensammast på jorden. Oberoende av all kärlek runt omkring. Det var
väldigt
länge sedan jag upplevde det, tack och lov.
Tyvärr är idag en sådan dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar