Norr Went South
onsdag 28 mars 2012
Återvinning
Att lämna skräp på återvinningen kan vara så sjukt jobbigt innan det är gjort.
Vad kan det ha tagit oss, i tid?
Max 10 min.
Höjden av lathet att inte göra det innan det svämmar över!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar