Ja, men så klart! Jag klämde ju i med ett par Hasbeens redan på förhand. Och mycket riktigt - inte fick jag tag på något Marni-plagg.
J: Så skönt med stöd i den här frågan!
Ja, men så klart! Jag klämde ju i med ett par Hasbeens redan på förhand. Och mycket riktigt - inte fick jag tag på något Marni-plagg.
SvaraRaderaJ: Så skönt med stöd i den här frågan!
SvaraRadera