Miriam: Ja, det vore roligt att ses!! Vi kommer upp i slutet av maj. Philip ska fota bröllop. Tveksamt om vi åker till metropolen dock. Stannar kanske bara i björkstaden. I vaket tillstånd verkar inte vara något problem med tanke på att jag inte sover! Kram pårej!
F'låt!
SvaraRaderaOj, vad jag längtar efter att träffa er! Gärna i vaket tillstånd dock!
SvaraRaderaPhilip: Inte ditt fel ju!
SvaraRaderaMiriam: Ja, det vore roligt att ses!! Vi kommer upp i slutet av maj. Philip ska fota bröllop. Tveksamt om vi åker till metropolen dock. Stannar kanske bara i björkstaden. I vaket tillstånd verkar inte vara något problem med tanke på att jag inte sover! Kram pårej!