Det är så terapeutiskt att sitta och handarbeta. Jag känner mig som en äldre dam ibland när jag pratar för mig själv (läs: räknar antal maskor), halvhögt.
Men det är ju så kul att hålla på!
Kalla mig tant, men jag fortsätter. Fast imorgon, för nu måste jag sova. Helgen tog tyvärr slut..
Åh, blir peppad! Vad gör du för roligt nu?
SvaraRaderaFia: En till filt. Filtar är det enda jag är kapabel till.
SvaraRadera