Norr Went South
söndag 22 april 2012
Motsträvig!
Nu har man ändrat utseendet på det häringa bloggverktyget också. Jag gillar inte det. Jag är som en gammal motsträvig tant när det gäller sånt där.
Men med tiden kan jag nog se fördelarna med förändring.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar