Norr Went South
onsdag 18 april 2012
Tulpaner
Det är verkligen den bästa blomman jag känner till. Just den här buketten verkar ha många liv dessutom. Vasen var helt uttorkad i förrgår...woppsidejsi. Men blommorna fick nytt vatten och sen sköt dom i höjden igen!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar