Åhhhh! Bedårande!Jättegrattis - och hoppas att ni båda mår fint!
Stort grattis!
Grattis!! Vilken underbar liten tjej! Mys och njut!
J: TACK! Vi mår bra båda två, men hon tar på krafterna...Viktoria: Tack så mycket!Familjen Hallman: Tack, tack! Ska försöka njuta mellan amningsstunderna. Förstår inte hur ni gjorde med två!?
Så söt! Väntar med spänning på namn :) Kram till er!
Helt underbart bedårande! Kram till er
Ulrika: Jag vet att hon är söt. Helt opartisk som jag är. Haha!! Kram tillbaka!Miriam: Storkramen!
Åhhhh! Bedårande!
SvaraRaderaJättegrattis - och hoppas att ni båda mår fint!
Stort grattis!
SvaraRaderaGrattis!! Vilken underbar liten tjej! Mys och njut!
SvaraRaderaJ: TACK! Vi mår bra båda två, men hon tar på krafterna...
SvaraRaderaViktoria: Tack så mycket!
Familjen Hallman: Tack, tack! Ska försöka njuta mellan amningsstunderna. Förstår inte hur ni gjorde med två!?
Så söt! Väntar med spänning på namn :) Kram till er!
SvaraRaderaHelt underbart bedårande! Kram till er
SvaraRaderaUlrika: Jag vet att hon är söt. Helt opartisk som jag är. Haha!! Kram tillbaka!
SvaraRaderaMiriam: Storkramen!