tisdag 1 maj 2012

2012-04-26 kl 04.38

Då kom hon ut, till oss. Vårt lilla (och ännu namnlösa) barn.

7 kommentarer:

  1. Åhhhh! Bedårande!

    Jättegrattis - och hoppas att ni båda mår fint!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis!

    SvaraRadera
  3. Grattis!! Vilken underbar liten tjej! Mys och njut!

    SvaraRadera
  4. J: TACK! Vi mår bra båda två, men hon tar på krafterna...

    Viktoria: Tack så mycket!

    Familjen Hallman: Tack, tack! Ska försöka njuta mellan amningsstunderna. Förstår inte hur ni gjorde med två!?

    SvaraRadera
  5. Så söt! Väntar med spänning på namn :) Kram till er!

    SvaraRadera
  6. Helt underbart bedårande! Kram till er

    SvaraRadera
  7. Ulrika: Jag vet att hon är söt. Helt opartisk som jag är. Haha!! Kram tillbaka!

    Miriam: Storkramen!

    SvaraRadera