Norr Went South
onsdag 9 maj 2012
Låg, lägre, lägst
Imorgon börjar maken att jobba igen.
Jag känner mig redan halv om dagarna. Det har varit så mysigt att skrota runt här hemma tillsammans i två veckor.
Aja. Mina hormoner skyller jag på. Dom gör det hela ännu jobbigare. Det blir säkert bra.
1 kommentar:
Miriam
9 maj 2012 kl. 21:58
Kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Kram
SvaraRadera