Norr Went South
tisdag 8 maj 2012
Shoppa?
Ska jag handla, eller inte? Det är frågan.
3 kommentarer:
F. Timeus
8 maj 2012 kl. 21:58
Jag svarar "ja"
Svara
Radera
Svar
Svara
S
9 maj 2012 kl. 11:04
F. Timeus: Skönt med stöd i bloggvärlden!
Svara
Radera
Svar
Svara
Fia
9 maj 2012 kl. 21:09
Köp! Perfekt för våra barnvagspromenader!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag svarar "ja"
SvaraRaderaF. Timeus: Skönt med stöd i bloggvärlden!
SvaraRaderaKöp! Perfekt för våra barnvagspromenader!
SvaraRadera