Norr Went South
torsdag 7 juni 2012
Bara två saker om barnet
Så SJUKT söt! (Helt opartisk i vanlig ordning när det gäller henne...)
Så här pösigt sitter aldrig mina strumpbyxor...
2 kommentarer:
Therese
7 juni 2012 kl. 18:45
Underbar!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
8 juni 2012 kl. 09:36
Therese: Ja, på den övre bilden är hon så söt att jag går av.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Underbar!
SvaraRaderaTherese: Ja, på den övre bilden är hon så söt att jag går av.
SvaraRadera