torsdag 7 juni 2012

Bara två saker om barnet

Så SJUKT söt! (Helt opartisk i vanlig ordning när det gäller henne...)

Så här pösigt sitter aldrig mina strumpbyxor...

2 kommentarer:

  1. Therese: Ja, på den övre bilden är hon så söt att jag går av.

    SvaraRadera