Norr Went South
onsdag 13 juni 2012
En ny granne!
Nu har vi fått oss en ny granne! En kille som är så söt och så liten. Det är sju veckor sedan vi var på BB och hade en liten liten skrutt. I tisdags blev hon plötsligt väldigt stor när jag fick träffa den nya lilla grannen.
Very welcome säger vi!
1 kommentar:
fia
19 juni 2012 kl. 16:37
Tack säger vi!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Tack säger vi!
SvaraRadera