Grattis! Och härligt att impulsköpa ett radhus. Bara så där. *önskar*
J: Tack! Ja, att impulsköpa radhus...det är nog första och sista gången jag gör det. Skyller på konstiga östrogenahalter eller något. Det var säkert det som fick mig att gå med på det där, och tänk så bra det blev!!
Grattis! Och härligt att impulsköpa ett radhus. Bara så där. *önskar*
SvaraRaderaJ: Tack! Ja, att impulsköpa radhus...det är nog första och sista gången jag gör det. Skyller på konstiga östrogenahalter eller något. Det var säkert det som fick mig att gå med på det där, och tänk så bra det blev!!
SvaraRadera