Norr Went South
fredag 13 juli 2012
Blogtips
Idag fick
jag tips om en blog via en Facebook-kompis. Kolla in
den
!
Någon fotar människor som läser på tunnelbanan i New York.
Riktigt cool.
1 kommentar:
Världen enligt J.
13 juli 2012 kl. 11:11
Onekligen cool!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Onekligen cool!
SvaraRadera