Norr Went South
lördag 14 juli 2012
Wihoo!
Pappan har landat!
Nu verkar det som att den gemensamma norrlandstiden kan bli lite väl fullmatad. Som alltid. Men så är det och det är ju bara sommar en gång om året!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar