Norr Went South
tisdag 31 juli 2012
Förskräcklig kombo!
Det är en vansinnig kombination av mönster. Väggen och sängkläderna. Jag tänker på det varje gång jag bäddar/bäddar upp, ska sova, ser eländet om sängen inte är bäddad, ja lite när som. Men det är som det är. Jag lyckas sova ändå. Allt som oftast.
2 kommentarer:
Miriam
7 augusti 2012 kl. 19:18
Fin tapet!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
8 augusti 2012 kl. 13:45
Miriam: Ja! Den är fin. Tack för inspirationen!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Fin tapet!
SvaraRaderaMiriam: Ja! Den är fin. Tack för inspirationen!!
SvaraRadera