Norr Went South
torsdag 5 juli 2012
Och vad blev det av alltihop?
Ingenting! Jag gick ut för att äta lunch och här planerar jag att sitta rätt länge, för det var rätt skönt.
Screw diskmaskinen!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar