Norr Went South
måndag 30 juli 2012
Vädret framöver (som jag inte alls litar på)
Det ser ju helt okej ut. Förutom de där 16 graderna imorgon... Nu är det inte alls så att jag litar på den här prognosen. Men den får mig att må bra just för tillfället!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar