Norr Went South
tisdag 14 augusti 2012
Wow!
Idag har jag vid tre tillfällen suttit på en stol! På. en. stol.
Jag har inte suttit (alls) sedan jag övergav passagerarsätet i vår Volvo i torsdags. Lunchtid.
Yeey!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar