lördag 27 oktober 2012

Idag

Jag tog och rakade benen när jag duschade i morse. Det var ett tag sedan den uppgiften utfördes. Nu känns det alldeles tomt i byxbenen. På riktigt tomt. Överraskande känsla!

Sannolikheten att jag fryser om benen när jag går ut är överhängande. Så länge sedan var det jag tog tillfället i akt att raka benen.

Men vi ska på babysim imorgon och d måste man se anständig ut. Faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Haha exakt så känns det! Tomt liksom :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, första gången man tar på ett par byxor eller liknande är det en riktigt skum känsla!

    SvaraRadera