torsdag 18 oktober 2012

Tisdagen den 16 Oktober

Den dagen blev jag beroende av Pinterest.

Synd, med tanke på så många andra saker jag borde göra här i livet!

4 kommentarer:

  1. Kul!! Det saknar jag med plattan.

    SvaraRadera
  2. Fia: Men jag sitter ju med paddan när jag Pinterestar...

    SvaraRadera
  3. Ajdå, trodde det fungerade sämre med den. Återkommer i frågan då jag också vill bli beroende..

    SvaraRadera
  4. fia: Snarare bättre, eftersom man får större skärm! Det skiljer sig ju lite mellan iPad-appen och iPhone-appen och även webben. Men det är då det lilla!

    Välkommen in i träsket.

    SvaraRadera