Norr Went South
lördag 10 maj 2008
Ralf Gyllenhammar
Men
Ralf Gyllenhammar
. Vad gör du?? Varför är du med i Sing-a-long? Du hör hemma på en scen med
Mustasch
, inte på Sing-a-long.
Mustasch
är bra och Ralf är bra. Men Sing-a-long är inte bra.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar