Norr Went South
lördag 10 maj 2008
Stugan
Idag drar jag till en stuga. Har aldrig sett den, aldrig hört talas om den. (Förrän igår). Den saknar all bekvämlighet. Men idag ska den inspekteras!!
I den heta solen!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar