Norr Went South
lördag 19 juli 2008
The 50th
Idag ska jag ut på vintage shopping inför bröllop i augusti. Klädsel: Helst 50-tal. Jag raderar ordet helst och går fullt ut. Hoppas bara att det inte kommer att se ut som maskerad.
Ska besöka
Judits
och
Beyond Retro.
Det blir bra det!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar