Norr Went South
torsdag 17 juli 2008
JAG ÄLSKAR!
När människor säger "Jag skrev det på datan"! Jag MÅSTE le varje gång!
Att få maten lagad. Speciellt när jag är sjukt hungig.
Att ha träningsvärk i lagom mängd.
Tid som får spenderas i tystnad.
Lakris.
Massor av klyschiga saker!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar