tisdag 25 november 2008

GRATTIS!

Ikväll har jag och P firat 2 år och 7 månader tillsammans!

Firandet var dramatiskt och påkostat. Vi har sorterat viktiga papper så att de hamnat i rätt pärm och registrerat de räkningar som inte var betalda. Nu återstår bara att sätta sig in i vad fackförbundet har att erbjuda och placera pengar i ITP. Saker som jag gärna skjuter på till framtiden.

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ju i alla fall ha koll på vilket datum som borde firas. Jag har ingen susning här hemma.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Den 25:e varje månad är ju ändå ganska lätt att komma ihåg. Löningsdagen.

    Mer överraskande var att det var sambon som kom ihåg datumet!

    SvaraRadera