Norr Went South
tisdag 25 november 2008
Ja, vad säger man?
I en matvarubutik i Götet kunde man se följande skyltdockor. Man får väl tycka vad man vill om dom, jag lämnar det så.
1 kommentar:
Anonym
25 november 2008 kl. 21:47
Hysteriskt roligt! Får det lov att vara en banan! Hehe!
Eller varför inte en melon!?
Nej tack.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hysteriskt roligt! Får det lov att vara en banan! Hehe!
SvaraRaderaEller varför inte en melon!?
Nej tack.