tisdag 25 november 2008

Ja, vad säger man?

I en matvarubutik i Götet kunde man se följande skyltdockor. Man får väl tycka vad man vill om dom, jag lämnar det så.

1 kommentar:

  1. Hysteriskt roligt! Får det lov att vara en banan! Hehe!

    Eller varför inte en melon!?

    Nej tack.

    SvaraRadera