Den här har idag informerat mig om allt möjligt. Nyheter, P3 dokumentär, Mammas nya kille, musik i form av DigiListan. Lite sport i form av fotbollskickoff och SM-final i hockey. You name it. Man hinner höra en hel del på en hel dag. Radio är verkligen fantastiskt bra som underhållning. Jag gillar radio!
Jag håller med helt och fullt. Det var alldeles för länge sen jag lyssnade på radio, men det har ju sina förklaringar.
SvaraRaderaRadio är ett underskattat nöje!
SvaraRaderaJag gillar de mornar som jag och svärmor sitter upp och lyssnar på melodikrysset. När allt är mörkt och tyst och brasan som sprakar i bakgrunden.