Norr Went South
måndag 6 april 2009
Men, ÅH!
Det är trångt överallt! Till och med i toalettskåpet. Kan det inte bara bli färdigrenoverat i lägenheten nu?
Snälla.
2 kommentarer:
Viktoria
6 april 2009 kl. 20:32
Lider lite med er!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
6 april 2009 kl. 20:56
Viktoria: mhmmm...tack.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Lider lite med er!
SvaraRaderaViktoria: mhmmm...tack.
SvaraRadera