lördag 2 maj 2009

I vägen

Jag är bara i vägen. Det är...en ganska tråkig känsla, om jag får säga det själv.

2 kommentarer:

  1. Mm den känns igen. Känslan.

    Man skulle helst bara vilja sjunka genom golvet. Det är ingen trevlig känsla alls.

    SvaraRadera