Norr Went South
torsdag 4 juni 2009
Meehn.
Kvällstidningar är väl ändå värst. Den här nyheten till exempel:
Jag går också till jobbet efter ett läkarbesök om inte läkaren skulle sjukskriva mig då.
(Klicka på bilden om ni vill läsa mer. Källa: Aftonbladet)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar