Norr Went South
torsdag 4 juni 2009
Röja
Medan några röjer på Springsteenkonserten i spöregn så ska jag ägna kvällen åt att röja i hemmet. Bort ska skiten!
Jag sätter löpning, bloggning och läsning åt sidan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar