Norr Went South
onsdag 10 juni 2009
Rekvisition
Idag damp det ner en rekvisition i brevlådan. Där står det att jag får hämta ut en
ny cykel
hos en speciell butik.
Kändes stelbent. Men. Here I come cykelbutiken!
2 kommentarer:
Ponder
10 juni 2009 kl. 22:16
Hoppas dom har en ny Gumma som bara står och väntar på dig. :)
Svara
Radera
Svar
Svara
S
10 juni 2009 kl. 22:28
Ponder: Det hoppas jag med!!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Hoppas dom har en ny Gumma som bara står och väntar på dig. :)
SvaraRaderaPonder: Det hoppas jag med!!!
SvaraRadera